tirsdag den 14. maj 2013

Så kom tiden til plante opgaven....... Fra jord til bord

Her gik jeg sammen med Sara - hvor vi ville fremstille en middag, der kom fra jorden og endte på borden -

Her valgte jeg i min opgave at plante: Persille, Purløg og Dild
I denne proces ville jeg plante dette i krukker eller i en kasse på min lille franske altan  -  men som solen pludselig tittede frem, kom sygehusets gartner (ja, bor jo i sygehusets boliger) hun sagde til mig, at hun i sansehaven på sygehuset havde - en lille urtehave "ledig plads" hvor jeg gerne måtte plante mine produkter  -  dermed så gjort -

Billederne kommer dog løbende på, da dette lige kræver en gennemgang i mit kamera....

Men for 3 uger siden så det sådan her ud:

 Ja alting har en start



2 kommentarer:

  1. Hejsa

    Godt du er kommet i gang - kommer der en opfølgning meget snart?

    Vh Ida

    SvarSlet
  2. Hej igen

    Vil du ikke lige give dine indlæg en titel således at der kan linkes til dem :-)

    Vh Ida

    SvarSlet