mandag den 10. juni 2013

BIOTOP 1 

Opdateret...

Så kom der liv i mine ænder - en masse små ællinger kom til verden.... 

Jeg fik talt til 9 stk  -  dette projekt har været foretaget løbende, med min lille dreng i barnevognen. Her har det været interessant at følge hans udvikling i de få måneder og hvor bevist han er blevet om det der sker omkring ham.

Sanserne er blevet brugt i naturen - hvilket helt sikkert har været godt for ham. Samtidig har det også været inspiration for farmand at tage den bette fyr med ned til ænderne.

Et ekstra plus var, at et svanepar også dukkede op med deres små ællinger. Her betragter vi dem dog på afstand, da dette ellers smukke dyr er ufattelig galsindet....

Så dette blev kun til et par enkelte billeder  -

 Lille hyggelig afkrog i skyggen


 Svanemor og far med unger


 Vildt beplantning i søen

 Fabian nyder at se ænderne, men maden spises selv

 Ænder med ællinger

 Så er der fodringstid, 


1 kommentar:

  1. I min biotop er der også kommet ællinger! Tjek min VNT blog ud... :-)

    SvarSlet